duminică, 5 iulie 2009

am revenit cu pozeeeee

Salve! Revin abia peste cateva zile cu pozele...ce sa-i faci? e-VACANTA nu ne lasa sa ne plictisim si ce cel mai tare e ca asta ne convine de minune. Asa...

Pai... (inceput promitator) deschiderea scolii de vara a fost o festivitate simpla si relaxata, in care, toti cei care ne-au bucurat cu prezenta si care la randul lor s-au bucurat ca au din nou ocazia sa se intalneasca cu prietenii si colegii, au vorbit despre ce inseamna scoala de vara pentru ei si de ce vin an de an, au propus activitati noi pentru editia 2009 a scolii noastre si au intocmit un regulament, nu ca in lipsa regulii finale "Regulamentul se respecta", nu ca nu s-ar fi comportat intocmai ca niste ingerasi, asa ca intodeauna.






Si joi am fost la padure... In fine...ei au fost, eu, zi si noapte la datorie, coane Fanica, am avut conferinte pe messenger intre vreo patru scoli. A fost dragut:D As fi vrut sa merg si eu dar nu mi-a parut foarte rau pana la urma pentru ca abia s-au asezat pe paturi dupa ce au facut rugaciunea, ca a inceput sa ploua...





Asa ca ne-am (s-au) mai dus si a doua zi. Si a fost super!



Drumetiile la padure mi-au trezit amintiri placute din excursiile in care am fost anul trecut cu cei de la Scoala de Vara. Chiar daca vremea nu a tinut cu noi, ne-am simtit minunat impreuna si sper ca prin intermediul pozelor de pe acest blog vom reusi sa trezim curiozitatea si altor copii. SO, JOIN THE CLUB!!!

Maria Daniela Catanescu


Avem si niste filmulete dar postam decat unul de cand ne jucam. Economie de spatiu ca pana la toamna...hahahahaaaa...! Sa ne tot filmam;)!





George Mihail Vlasceanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu