luni, 27 iulie 2009

In fiecare an, la 27 iulie, in satul nostru este balciul anual care reuneste o multime de mestesugari si negustori din imprejurimi...si atrage totii copiii din sat. Pe 27 iulie este Sfantul Pantelimon, doctor fara de arginti, si se stie din batrani ca este patronul spiritual al satului si desi este o sarbatoare marcata pe calendar cu cruce neagra, la noi, indiferent de ziua in care pica, se tine Sfanta Liturghie.

Anul asta a fost lunea...si pentru ca cei mai multi obisnuiesc sa iasa duminica la o plimbare prin balci, adica pe 26, ne-am gandit ca la o ocazie speciala, sa avem si noi, la Scoala de Vara activitati diferite.

Ce am facut?

Mai multe... Am facut o mica scoala de dansuri populare. Se pare ca nu a fost pentru cei mai timizi dintre cursanti, dar le-a placut tuturor.




Ne-am odihnit si distrat in acelasi timp facand mici colaje din materiale neconventionale - seminte de tot felul.




Si cum nici munca nu trebuie lasata deoparte, am repetat pentru scenetele pe care intentionam sa le prezentam cat mai curand, intr-o duminica, dupa slujba. Mai multe nu va spunem, si nici nu postam poze sau filmulete, vrem sa fie surpriza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu