miercuri, 15 iulie 2009

scoala de vara pentru elevi

Scoala de vara este un program realizat in cadrul parteneriatului SCOALA-BISERICA.In cadrul acestui program, cantam, recitam punem in scena piese de teatru cu caracter religios si educativ, facem drumetii si excursii.Bineinteles ne si jucam, este o atmosfera prietenoasa, calda plina de dragoste asa cum se cuvine sa fie intre crestini fie ei mai mari sau mai mici.

Stefania Anghelache


Scoala de vara este un program care se adreseaza copiilor de diferite varste.Cand aveam 4 ani fratii mei mai mari m-au luat cu ei la scoala de vara unde m-am simtit foarte bine.De atunci am fost nelipsita de la activitatile scolii de vara din fiecare an.Acum il aduc si eu pe fratele meu mai mic, Emanuel, care abia de la toamna va fi elev. Si lui ii place foarte mult la scoala de vara pentru ca sunt si alti copii de varsta lui cu care deseneaza si se joaca, canta si invata rugaciuni.

Maria Anghelache

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu